Het gaat beginnen! - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Marlein Loo - WaarBenJij.nu Het gaat beginnen! - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Marlein Loo - WaarBenJij.nu

Het gaat beginnen!

Door: Marlein

Blijf op de hoogte en volg Marlein

21 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Eindelijk is het zover, de tijd voor mij aan het corkscrew programma is begonnen!

Gistermiddag met wat vertraging naar Londen gevolgen. Maar eenmaal daar vond ik het spannend worden, want hoe moest ik bij mijn hotel voor vannacht komen? Ik wist dat er bussen liepen, maar goed, het vliegveld is zo ontzettend groot en welke bus moet ik dan hebben? Maar het stond erg goed aangegeven en de buschauffeur legde me ook gelijk al uit hoe ik morgen (dus vandaag) op het centrale busstation op Heathrow moest komen om de bus naar Exeter te pakken. Oooh, wat vond ik dat fijn. Dus vanmorgen op tijd op gestaan zodat ik nog genoeg tijd had voor mijn eerste echte Engelse ontbijt om daarna het busstation op Heathrow te zoeken. Tjonge wat is het daar groot, maar na wat heen en weer lopen en wat vragen ben ik er gekomen.

Na 4 uur in de bus te hebben gezeten kwam ik aan in Exeter waar Pam en Steve, mijn gastouders, al op me stonden te wachten. En wat heb ik het getroffen met het gezin. Er woont 1 studente bij ze in huis en er komt over een paar minuten een Iers meisje dat ook het Corkscrew programma gaat volgen. Vanmiddag heb ik ook al 2 andere Ieren leren kennen die het programma net hebben afgerond. Wat waren zij enthousiast. Cornelia heeft me haar presentatie al laten zien en veel verteld over het programma. Daarna heeft ze me ook nog een stukje van Exeter laten zien. Het is hier echt ontzettend mooi. Door haar verhalen ben ik alleen maar nog enthousiaster geworden en kan ik niet wachten tot morgen!

Voor nu heb ik eigenlijk geen nieuws meer, maar wanneer ik weer iets heb te vertellen en tijd heb komt er weer een berichtje!

  • 22 September 2014 - 00:17

    Karin:

    hai meissie,

    Je volgende avontuur gaat beginnen. Spannend, leuk, veel te leren en weer veel nieuwe contacten.
    We wensen je heel veel succes en natuurlijk ook heel veel plezier in Engeland. We zullen je verslagen op de voet volgen. Dikke kus pap en mam.

  • 26 September 2014 - 14:28

    Monique:

    Hoi Marlein,

    Wat fijn dat alles tot nu toe goed is verlopen. Ik hoop dat je een geweldige 1e week hebt gehad.
    Succes en veel plezier met het Kickstartprogramma, Tom & Neil en de internationale goep!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlein

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 3064

Voorgaande reizen:

20 September 2021 - 18 Oktober 2018

Het Corkscrew Programm

Landen bezocht: