Mijn eerste week - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Marlein Loo - WaarBenJij.nu Mijn eerste week - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Marlein Loo - WaarBenJij.nu

Mijn eerste week

Door: Marlein

Blijf op de hoogte en volg Marlein

27 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Tjonge de eerste week zit er alweer zo'n beetje op. Wat gaat het snel zeg! Zoveel te doen en zoveel te zien. Ik denk dat ik tijd te kort kom.

Het programma is tot nu toe super! Maandag heb ik mijn klas en Tom en Neil leren kennen. De klas bestaat uit 16 personen en ze komen echt overal vandaan. Zweden, Ierland, Duitsland, Amerika en natuurlijk Nederland. Tom en Neil zijn ontzettend aardig. De dagen zijn lang, maar ontzettend leuk en absoluut niet saai. Af en toe zit je samen voor wat uitleg/theorie maar het grootste deel van de tijd zit je in groepjes en ben je bezig met ideeën, je eigen business plan of je project. Ik zit in het project 'Good Roots' een organisatie die milieubewuste/afbreekbare tandenborstels verkoopt. En wanneer je wilt kun je er iedere 3 maanden een laten bezorgen. Hiervoor moeten we een logo bedenken, een website opbouwen en een social media platform opbouwen. Iets wat ik allemaal wil leren. Het is echt een leuk project en we krijgen alle vrijheid.

Naast dit programma natuurlijk ook nog wel wat andere dingen gedaan. Zo zijn we dinsdagavond met de groep iets wezen drinken bij de 'Old Firehouse'. Erg gezellig. Donderdag na het programma hebben we een Ghosts & Legends tour gehad en daarna iets gegeten. Echt ontzettend leuk om die verhalen en iets van de geschiedenis van Exeter te horen. Naast een bespookte stad moet Exeter ook een echte studentenstad zijn en dat wilden we natuurlijk ook meemaken, dus vrijdagavond hebben we eens gekeken hoe het nachtleven hier is. En ik moet zeggen dat die erg gezellig is. En die gaan we vandaag, zaterdag dus, waarschijnlijk nog weer dunnetjes over doen. Maar daar de volgende keer meer over ;-)

  • 27 September 2014 - 22:05

    Nelette:

    Leuk om te lezen hoe het jou vergaat geniet van de volgende leerzame weken .
    En benieuwd naar jou volgende verhaal en fijn dat je t naar je zin hebt.
    Tijd vliegt als t lwuk is.

    Hoe is je pleeggezin. Gr Nelette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlein

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 3066

Voorgaande reizen:

20 September 2021 - 18 Oktober 2018

Het Corkscrew Programm

Landen bezocht: