Week 2 - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Marlein Loo - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Marlein Loo - WaarBenJij.nu

Week 2

Door: Marlein

Blijf op de hoogte en volg Marlein

06 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Ben ik weer met een verhaal over mijn tweede week hier in Exeter. Het voelt zo gek eigenlijk dat ik hier nog maar 2 weken ben. Het lijkt veel langer al vliegt de tijd voorbij. Ik voel me hier eigenlijk wel thuis. De Engelsen zijn zo ontzettend aardig en beleefd. Zo anders dan in Nederland. Engelsen laten je voorgaan in de bus en staan ook nog echt op voor ouderen of kinderen. Dat doen we in Nederland echt niet meer. Ook word de buschauffeur altijd bedankt bij het uitstappen. Zoveel meer respect voor iedereen dan dat we in Nederland hebben. Zouden we eigenlijk weer mee moeten beginnen in Nederland.

Maar goed nu iets over mijn week. We zijn deze week erg druk bezig geweest met eigenlijk van alles. We hebben echt een goede start kunnen maken met het maken van een website en het opbouwen van een social media platform voor ons project, de bamboe tandenborstel. Ook veel kunnen nadenken over mijn eigen business plan, maar kon het juiste plan deze week nog niet echt vinden. Maar na deze week is hij er dan gekomen. Maar daar de volgende keer meer over ;-)

Verder naast de lange dagen op kantoor ook nog veel leuke dingen gedaan buiten het programma om. Vooral veel gewinkeld. Tjonge, we zijn met 13 meiden en iedereen lijkt van winkelen te houden. Donderdag zijn we met een groepje een toetje gaan eten ergens en laat het nou eens toeval zijn, er was een actie 2 cocktails voor de prijs van 1. Dat konden we natuurlijk niet laten schieten. Vrijdagavond naar een hoedfeestje geweest. Super gezellig met hoeden en veel glitters. Zaterdag was ID, een meisje uit Ierland van het programma, jarig. Daarom 's middags samen geluncht bij Nando's. 's Avonds eerst een drankje gedaan bij de Firehouse en daarna door naar Time Piece. Hier was het vorige week zo gezellig dat we hier nog wel een keertje naartoe wilden. En het was weer erg gezellig. Zondag was Erica, een Zweeds meisje van het programma, jarig. Zij wilde graag een Afternoon Tea, dus dit hebben we zondagmiddag gehad. Hierna nog even in het gras gelegen en toen lekker naar huis om een boek te lezen en filmpje te kijken. Toen was de week alweer voorbij. Dus volgende week weer meer.