Laatste week - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Marlein Loo - WaarBenJij.nu Laatste week - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Marlein Loo - WaarBenJij.nu

Laatste week

Door: Marlein

Blijf op de hoogte en volg Marlein

20 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

En dan is het echt zover, de laatste week. Maar wat een drukke week. De hele week voornamelijk druk geweest met het uitwerken van men business idee en het voorbereiden van de presentatie, want die zou aankomende donderdag al zijn. En dan denk je, ach een presentatie van 5 minuutjes, maar wat kun je in 5 minuten veel vertellen. En dan moet je het ook nog voor zoveel mensen houden. Maar goed, ik was dus behoorlijk nerveus. Mijn presentatie zat goed in elkaar en ik had veel cijfers, maar nu moest ik het nog goed vertellen. Dit woensdagavond samen met Maria, een studiegenootje uit Zweden, geoefend. Donderdag op tijd op kantoor om het nog eens met 3 meiden meer te oefenen. Toen ging het al zo goed dat ik heb besloten om het niet nog eens te oefenen. En omdat we vanavond pas laat samen pizza zouden gaan eten naar de presentaties besloten we om vandaag eens goed te lunchen. Daarom met 2 meiden meer naar Nando's geweest. Daarna weer even terug naar kantoor om de laatste dingen af te sluiten en toen naar huis om me om te kleden en op de frissen. Om 18.00 uur begonnen de presentaties. Van de 16 presentaties was ik als 7e aan de beurt. Met de zenuwen viel het op zich nog wel mee, maar toen ik er stond begon ik te trillen. Maar wat ging het goed!! Ik ben 1 dingetje vergeten te vertellen, maar niemand heeft het gemist. Iedereen complimenteerde me. Ik had aan het einde zelfs mensen die in mijn idee wilden investeren met hun monopoly geld. Daarna was het tijd voor pizza en een feestje.

Vrijdag mochten we gelukkig wat later beginnen. Hier hebben we de laatste dingen afgerond, formulieren ingevuld en een 1 op 1 gesprek gehad met Tom en Neil. Ik kreeg veel complimenten over mijn idee en over het feit dat ik zo goed om ga en zoveel doe met feedback die ik krijg. Ook dat ik zo rustig ben en ze vroegen zich af of ik me überhaupt weleens ergerde/irriteerde aan dingen/mensen. Het waren in ieder geval goede kwaliteiten voor het opstarten van een eigen business. Altijd leuk om te horen.

Vrijdag was het onze laatste dag als groep, dus we moesten natuurlijk wel iets doen en daarom zijn we maar weer eens uit geweest. Maar de ene helft van de groep wilde naar het hoed feestje en de andere helft naar timepiece. Om iets over 2 afgesproken om elkaar te treffen bij 'the crazy balls' een kunstwerk die wij zo noemen. Daarna wilde iedereen nog naar een huisfeestje. Hier nog even geweest, maar er was niets te doen dus toen lekker naar huis gegaan om te gaan slapen, want om 9 uur ging men wekker alweer.

Zaterdag was het dan zover, weer terug naar Nederland. Maar wat een vertraging en om wat voor een gekke redenen. Op de weg van Exeter naar Londen hadden we een halfuur vertraging (gelukkig had ik een vroege busrit gekozen zodat deze vertraging niets uitmaakte) doordat we in een file terecht kwamen omdat er een lichaam langs de weg was gevonden en omdat we nog 12 andere mensen op moesten pikken omdat de bus waarin zij zaten een brandgeur had en daardoor niet meer verder reed. Eenmaal op Heathrow op tijd gegeten omdat als ik op Schiphol ben gewoon lekker naar huis wil en daar niet nog eens iets wil eten. Toen ik het eten op had stond er ineens op het bord dat ik een halfuur vertraging had. Uiteindelijk vertrokken we een uur later dan gepland omdat er een zogenaamde stop was (dan mogen er geen vliegtuigen vertrekken of landen) op Heathrow vanwege gekke wind(en). Maar goed, eenmaal op Schiphol snel naar de bagageband en toen op naar mijn trein. Ik ben toen zonder vertraging in Utrecht gekomen en heb mijn trein richting Enschede gehaald, maar toen stond de trein ineens stil tussen Amersfoort en Apeldoorn omdat er een andere trein op ons spoor stil stond vanwege schade door het aanrijden van een hert. Dus weer een halfuur vertraging. Toen was men telefoon ook nog eens leeg en stond men zusje in Hengelo een halfuur te vroeg op me te wachten.

Maar goed ik ben weer thuis, vind men bed heerlijk slapen en vind het leuk om mijn familie en vrienden weer te zien, maar ik mis Exeter ook wel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlein

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1123
Totaal aantal bezoekers 3061

Voorgaande reizen:

20 September 2021 - 18 Oktober 2018

Het Corkscrew Programm

Landen bezocht: